Muffinkveld

Stikker bare en kjapp tur innom mens jeg sitter å venter på at muffinsene mine skal bli ferdig. Jeg fikk plutselig lyst til å bake noen, for å ta med til fredagskosen i morgen.

Denne gangen lager jeg noen med blåbær i. Har kjøpt ferdig vaniljetopping, men jeg vet ikke om jeg skal bruke den. Kan hende det blir for søtt. Jeg får prøvesmake en etterpå og vurdere.

Det er andre gangen jeg prøver hjernet og det går mye greiere å steke denne  gangen.

På tide å ta en ladning ut, og så går det siste inn…, ferdig ;o))

Ha en fortsatt fin kveld, blogger.

8 kommentarer
    1. Bra hjernet funka bedre nå…for det var jo veldig pent å se på..hehe..:) Så hyggelig å lage å ta med til andre også da…da blir du nok dagens mest populære 🙂 Sov godt og klem fra Mjøndalen <3

    2. annebe: Hehehe, jeg syntes også at hjernet tar seg pent ut, og så passer det så godt til alle de andre duppedingsene mine på kjøkkenet. De er også røde. Muffinesene ble fine, selv om noen ble litt brune.

      Sist fredag var det godis med mange e-stoffer, og da syntes jeg det var på sin plass med noe annet denne gangen.

      Blir nok ikke lenge før jeg tar kveld tenker jeg, natta :o)) Klem!

    3. Innimellom smaker det der godt. Baker sjelden selv, burde kanskje gjøre det. Lager jo vaffler men det er jo liksom ikke helt det samme som baking. Ha en fin dag.

    4. Ikke så ofte jeg baker, men jeg bruker aldi topping på muffinsene, synes sukkersmaken blir for overveldende. Liker bedre smak av muffins 😊

    5. Jeg prøvde toppingen på et par stk i går kveld, og det var litt søtt. Siden jeg hadde blåbær i så kom det litt syre fra dem, som veide opp for det søte. Uten bær ville jeg nok ikke ha brukt det. De var forresten veldig gode uten noe på ??

    6. Har du tyvstarta med bakinga vår, ja ja, det hadde tatt votter og vinter før jeg hadde vært klar 😀 Det blir nok dagens høydepunkt for kollegaene dine med hjemmelagde muffins :-)) Ønsker deg en fin helg! På søndag er det morsdag, det håper jeg pusejentene dine husker, he he. Synes det er fint at du skjemmer dem bort forresten, det er dine unger, og du får masse kos tilbake 😀

    7. Lene S.: Du skjønner, jeg bare fikk så lyst der jeg gikk rundt på Ultra å handlet. Så fikk jeg jo også prøvd ut muffins-hjernet mitt ordentlig. De slo ann på jobben, og jammen sprutet de på litt topping også :o))

      Noen morsdagsgave blir det vel neppe på søndag, men de kommer nok opp i senga på morningen å mjauer meg inn i øret. Det er mest for at de syntes at jeg har sovet altfor lenge, hehehe!!

      Ha en strålende fredagskveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg