Det ble blÃ¥tt…

Jeg er nok ikke av dem som lakker neglene mine jevnlig, men i dag følte jeg for å gjøre en liten innsats. Hvilken farge skulle jeg velge? Jeg dro fram alle jeg hadde, og tilstanden til lakken i flaskene avgjorde valget for meg. Det måtte bli blå!! Nesten alle neglelakkene mine er kjøpt inn samtidig, og det var ikke nå nylig heller. Derfor hadde de fleste av dem blitt ganske seige og tjukke.


Med to puser som kommer settende med en gang jeg tar fram neglefilen, og gjerne vil leke med den er det ikke det letteste å få ordnet med neglene. Ikke så greit å lakke negler med kattehårene fykende rundt fingrene. I dag var det bare Ronja som ville være med, men hun lå oppe på hylla over skrivebordet å så på. Jeg tok ingen sjanser på at hun skulle komme nærmere å fortet meg med å få lakkert neglene.

Man kan tydelig se at det har kommet lakk utenfor, men det har jeg allerede fjernet…. Fysj, fingrene mine er så hovene om dagen, dels pga artrosen men også for jeg har lagt på meg. Artrosen får jeg ikke gjort så mye med, men det andre må jeg gjøre noe med NÅ!!

I morgen skal jeg stikke ut i lunchen å se om jeg kan finne noen nye lakker i forskjellige farger. Jeg er jo ikke så glad i duse farger, så jeg håper at jeg finner noen som smashe farger :o))

#negler #lakk #lakke #neglelakk #blå #gammelt #nytt #manikyr #ronja #katt #artrose #farger #lunch

4 kommentarer
    1. Lisbeth Pedersen: Flere som liker litt smashe farger, så bra :o)) Hehehe, det hender vel at jeg griser litt jeg også, selv om det ikke er katter tilstede!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg