Ikke min dag

Det er ikke lenge siden jeg var forkjølet, og lå med nesen i været… Nå ser det jammen ut til at en ny forkjølelse er i ferd med å bryte ut. Foreløpig ikke så alvorlig, bare litt lett feber men en ordentlig uggen hals. Det begynte jo ordentlig i går ut på dagen, med at jeg var slapp og litt hengete. Da jeg trasket opp fra t-banen ble jeg så vanvittig sliten at jeg orket nesten ikke å slepe meg oppover. Var inne på tanken at det kunne være allergi, men det er det jo ikke.

Så da jeg skulle på jobben i dag vurderte jeg om jeg skulle ta bilen ned til stasjonen eller helt ned til byen, og siden kroppen var vissen bestemte jeg meg for å kjøre helt ned. Sånn i ettertid er jeg veldig glad for at jeg bestemt meg for å gjøre det, for formen ble ikke bedre ut over dagen akkurat.

Jeg holdt ut til klokken dro over 15:30, men da pakket jeg sammen tingene mine og satte nesen hjemover igjen. Trodde kanskje at jeg ville bli sittende i bilkø, for det var det som ble sagt på jobben. Det var faktisk ikke noe kø å snakke om før jeg kom forbi Manglerud og nedover mot Brynstunnellen. Så veldig ille var det ikke, og det tok ikke så lang tid innen jeg var hjemme igjen.

Ute skinte solen, og iflg temperaturmåleren i bilen var det + 15C. Når jeg kom ut av bilen så virket det mye kjøligere en som så. Mulig det var for at jeg ikke var i form. Etter middagen tok jeg en febernedsettende å pakket meg inn å satt meg til å slappe av en stund. Håper at dette forsvinner i løpet av uken, for jeg har planer om å dra til Hagemessen på Lillestrøm til helgen. 

På tide å komme seg i seng, og få seg litt skjønnhetssøvn… Kjenner jeg trenger det nå, natta!!

#syk #forkjølet #feber #halsevondt #sliten #trøtt #sove #blogg #natta

24 kommentarer

Siste innlegg