RuteteSommerChallenge Dag 4: Favoritt sommerklær

Dag 4 i Den rutete skjortas sommerchallenge, som du kan lese om HER, og dagens utfordring er å fortelle om mine favoritt sommerklær :o))

Dag 1: Beste sommer(ferie)minne som barn/tenåring
Dag 2: Sang/musikk som gir deg skikkelig sommerfølelser
Dag 3: Favoritt feriested
Dag 4: Favoritt sommerklær
Dag 5: Beste sommer(ferie)minne som voksen

Jeg er ikke en person som kler meg i lette sommerkjoler o.l., det har aldri vært min greie. Nei, jeg trives best i jeans og lette topper som jeg kan slenge en cardigan over hvis det blir kjølig. Hvis jeg skulle driste meg til å gå i skjørt eller kjole må det bli noe som rekker ned til ankelen. Jeg er en stor person som ikke har ben som egner seg til korte skjørter. Egentlig burde jeg vel ikke bry meg om det, men helt ærlig så syntes jeg ikke det er vakker nå vi som er store går i alt for trange og korte klær. Noen bryr seg ikke, og har selvtillit til å gjøre det alikevel… Ikke denne damen nei!!


Licensed by Stylish Eve (www.stylisheve.com)

For å illustrere hva jeg liker å ha på meg googlet jeg litt, og fant denne outfith’n fra 2013. Dette er definitivt noe jeg kunne tenke å ha på meg, selv på en varm sommerdag. Det er behagelig å ha på seg jeans, for da kan man sette seg ned hvor man vil uten å være bekymret for om det blir flekker som er vanskelig å få ut av et sart stoff. Blir det ekstra varmt kan man jo bare brette opp buksebena litt.


Licensed by Stylish Eve (www.stylisheve.com)

Skulle jeg til derimot ta på meg et skjørt i sommervarmen, så ville det nok ha blitt noe i denne stilen. Skjørtet kunne nok kanskje ha vært noe kortere enn dette, men du skjønner hvor jeg vil henne :o))

#rutetesommerchallenge #utfordring #sommerklær #sommer #sommer2016 #juni #jeans #sommertopp #topp #skjørt #blogg #stylisheve

12 kommentarer
    1. Jeg svetter nesten i hjel i jeans, jeg kan ikke gå med det. Jeg elsker jo kjoler. Korte og lange. Har ikke så fine bein akkurat bleke og full av blåmerker, men jeg blåser i det. Jeg elsker å lufte dem uansett :-)Har nok flest korte 🙂 Ha en fin lørdag <3

    2. frodith: Jeg blir også varm, men heldigvis ikke så ille som jeg pleide å bli tidligere. Har jeg en luftig topp så går det i grunnen ganske greit :o)) Mine ben og armer er hovne pga artrose og revmatisme så jeg føler litt på det når jeg skal kle på meg… Vi får se, kanskje det blir en kjole eller et skjørt på meg i sommer :o)) Ha en fin lørdag du også

    3. ja sånn er jeg også..liker det praktisk..og med hunder, så må det være mørke plagg..og jeg må kunne klatre og sitte i rare posisjoner..hihih. Men kan ha søte topper..Men har sluttet å bry meg så mye med hva jeg har på meg..bare det er behagelig og jeg føler meg vel..ingen kjoler på meg nei.. Flotte plagg du har vist her da! Sommerlig og fint!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Selv om jeg ikke har hunder, så liker jeg kunne sette meg ned der det måtte behage meg. Da er det greit å ikke ha klær som ikke tåler litt møkk. Jeansbukse og en lett topp er tingen, så får andre kle seg i kjoler å sånt :o))

    5. Sier som de over; det viktigste er når man selv er komfortabel 🙂 Syns selv det blir litt for varmt med jeans, selv om det er stilig året rundt 🙂 En luftig topp hjelper mye på varme sommerdager 🙂

    6. Den Rutete Skjorta: Du har jo helt rett, det viktigste er å ha det komfortabelt. Har man det spiller det egentlig ikke noen rolle hva man har på seg :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg