🤢 Au i magen 🤢

I natt/tidlig morgen våknet jeg med skikkelig magesmerter, og måtte bare komme meg opp i en fart å ut på det aller helligeste. På det tidspunktet var det kun magen som var veldig ugrei, men det var ikke lenge før jeg begynte å bli veldig kvalm også. Før jeg viste ordet av det, så var det full pakke på gang. Jeg prøvde å gå å legge meg igjen, men det kunne jeg bare glemme.

cat's toilet

cat's toilet

Hva som var årsaken til at denne “dritten” kom akkurat nå er ikke godt å si…. Jeg gadd ikke lage meg middag i går kveld etter at jeg hadde plantet ferdig, og fant et par gamle pizzabiter i kjøleskapet som jeg spiste kalde. Om de heller burde ha vært i søppeldunken kan jeg bare spekulere på. Uansett om de var “of” eller ikke, så er de nå iallefall ute av kroppen.

Ut over ettermiddagen har både kvalme og magen roet seg, og jeg forsøkte meg på litt mat. Matlysten var egentlig nede i kjelleren, men jeg hadde litt grønnsaksgryte i fryseren så jeg tinet og varmet opp den. Var spent på om jeg skulle klare å beholde den, og det gikk heldigvis bra å det smakte faktisk litt godt også. Uansett så trengte jeg å få i meg litt næring, for jeg var veldig slapp og sliten. Det ble lite søvn i natt, så jeg kommer nok til å sove godt denne natten håper jeg iallefall :o))

#syk #uvel #magesmerter #kvalme #sove #toalettbesøk #blogg

10 kommentarer
    1. Uffda..ja, det måtte du også få nå da..masse basselusker der ute nå.. Håper nesten det bare var maten..så går det fort over…lykke til og god bedring!

    2. Den Rutete Skjorta: Takk :o)) Det kunne ikke ha kommet på et mer upassende tidspunkt, men det er ikke så mye å gjøre med akkurat det. Med forkjølelse kan man jo klare å gå på jobb, men ikke med dette!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg