PÃ¥’n igjen

Det må være sånn at noen av oss har lettere for å bli forkjølet enn andre… Jeg hører dessverre til den gruppen som til stadighet kan våkne opp med feber, rennende nese og sår hals. Noen ganger er det sånn at jeg bare har feber, som forsvinner igjen etter noen timer. Til morran i dag var det på’n igjen når jeg våknet med feber, ikke så høy, og krislete i halsen. Kroppen var slapp og uvillig til å komme seg ut av senga, men med en kraftanstrengelse klarte jeg det å kom meg inn i dusjen.

Jeg tenkte at det føles nok bedre bare jeg får meg en varm dusj, men dessverre så skjedde ikke det… Krabbet jeg tilbake under dyna igjen? Nei det gjorde jeg ikke for så ille var det ikke, føler meg bare veldig slapp og daff i kroppen samtidig som jeg fryser noe vanvittig.

Blonde woman sneezing
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

Nå kjenner jeg at jeg syter og beklager meg veldig, men…. Det ble veldig lite søvn i natt også, for så fort jeg begynte å gli inn i drømmeland kilte det i halsen og jeg tørrhostet. Jeg har en sånn følelse av at jeg ikke har sovet i det hele tatt, men det har for når alarmen gikk av var jeg nå i drømmeland. Kommer nok til å være rimelig trøtt og sliten på ettermiddagen i dag, så senga får nok besøk ganske tidlig i dag, zzzzzz!

Håper dere andre er mer våkne og i bedre form enn meg, og at dere får en fin onsdag.

#feber #forkjølelse #sliten #trøtt #søvnmangel #halsvondt #blogg

14 kommentarer
    1. Ja det er utrolig hvor ofte du er forkjølet..stakkars deg..jeg har vel ikke vært det pÃ¥ det jeg kan huske..(bank i bordet) SÃ¥ jeg skal være glad for det…Du mÃ¥ ha masse god bedring!! 🙂

    2. God bedring!! Jeg var av dem som ble forkjølet “Støtt” , men de siste Ã¥rene har det kun dreid seg om en eller to ganger i Ã¥ret.. Vet ikke hvorfor, men det er deilig Ã¥ slippe alle forkjølelsene! 🙂

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk :o)) Jeg har alltid hatt et d̴rlig imunforsvar, og som barn hadde jeg influensa og halsbetennelser opptil 3 Р4 ganger per ̴r. Legene dyttet i meg piller til jeg ikke t̴lte dem lenger. Heldigvis er jeg litt bedre n̴ i voksen alder.

    4. karidansen: Tusen takk <3 Før var det influensa og halsbetennelser jeg hadde flere ganger i året, nå har det blitt redusert til forkjølelser. Det er jo en fremgang, kanskje :o))

    5. Søtmonsen ): Tusen takk <3 Jeg sover jo ikke så godt, så det kan nok stemme det du sier. Skal jammen ta en prat med legen min om det, neste gang jeg ser ham :o))

    6. Ja, det kan være greit ^^ Ikke at så mye blir gjort sikkert ;s Jeg har jo prøvd innsovningstabletter og slikt. Men det er jo ikke en permanent løsning. Så jeg leter fortsatt etter noe som kan hjelpe meg til å roe kroppen, og få sove godt 🙂 Stress, mareritt, smerter og alt slik som kan for dette da ;o Men jeg leste ihvertfall dette med at de som sover lite blir veldig ofte syke også. Så da kan jo dette stemme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg