Plutselig tilbake…

Jeg er tilbake igjen i bloggverdenen etter en tids pause, dels for å ta vare på skuldrene og armene mine, men også for at jeg ikke syntes det var noen hensikt å fortelle hver eneste dag hvor ille armene mine var. Veldig kjedelig for andre å lese om alt for mye sykdom og vondter dag ut og dag inn. Bare for å få det ut av verden en gang for alle, så har jeg fortsatt vondt og er sykemeldt og kommer til å være det ut dette året. Jeg skal begynne hos en Manuell terapeut, som er spesialist i de plagene som herjer i kroppen min. Mye av behandlingen kommer til å gå ut på trening sammen med tearapeuten. Noe mer skal jeg ikke si om saken!!!

Så veldig mye spennende har det ikke skjedd siden jeg var innom sist…

Bortsett fra en flott julekonsert i Lillestrøm Kultursenter forrige fredag, Julestemning på et Blunck med Øyvind Blunck, Elisabeth Andreassen og Tor Endresen – som hadde dobbeltbooket seg å kunne ikke komme. Jeg husker ikke hva stedfordrederen het, man han hadde en fantastisk stemme. I tillegg var datteren til Tor Endresen der, Anne-Sofie, som også hadde en nydelig stemme. Gjesteartist for kvelden var Håvard Bakke.

Nå i kveld var bestis Anne og jeg i Operaen for å se den nye oppsetningen av Nøtteknekkeren, men det skriver jeg om i et eget innlegg tenker jeg.

Håper at alle bloggvennene har det bra, og nyter førjulstiden som nå så vidt har startet :o))

#tilbake #skulder #nakke #vondter #sykemeldt #julekonsert #øyvindblunck #elisabethandreassen #bettan #torendresen #annesofieendresen #håvardbakke #operan #balett #nøtteknekkeren

12 kommentarer
    1. Alt godt til dine armer og skuldre fra meg. Desember er vel i gang med mere og mere jul overalt. Skjønner at det er mange som syns jula er tung og tøff – alt til jul blir tross alt dyrere. Men gavene skal i boks til uka, da skal jeg klippe meg ogsÃ¥, sÃ¥ er det noen smÃ¥ ting som er litt investering. Sjekka dressen i gÃ¥r og den passa før jeg tok en skogstur. Var mye is men tilsammen ble det en tur pÃ¥ ca 6 km. Mulig det blir en tur til Oslo onsdag og til Cafe Amsterdam for Operapub. Hadde en fin kveld pÃ¥ samme sted for 2 uker siden

    2. SÃ¥ fint Ã¥ se deg tilbake! jeg regnet med du sparte armen..men det er da lov Ã¥ klage litt..det hjelper jo det innimellom..har da aldri følt at du bare klager og syter..sÃ¥ du skal ikke være redd for det! HÃ¥per du har det rimelig bra uten disse plagene..men vet hva det kan gjøre med bÃ¥de pyske og kropp…Hold ut! Det kommer bedre dager! klem

    3. Koselig Ã¥ se deg her, kjenner til det med vondtene…HÃ¥per virkelig du fÃ¥r god hjelp sÃ¥ det bedrer seg snart :)) Ønsker deg god helg videre :))

    4. Koselig Ã¥ se deg tilbake, men du mÃ¥ tenke mest pÃ¥ armer og skuldre for det er ikke noe greit Ã¥ ha vondt. HÃ¥per manuellterapeuten blir til god hjelp! God helg! 😊

    5. Helge: Tusen takk Helge :o)) Ja nÃ¥ er julestria over oss for fult, og heldigvis er jeg i rute til tross for trøblete helse. Jeg har kun kjøpt to gaver, men det er ikke noe stress for jeg vet at jeg blir ferdig. Skulle ha klippet meg for en uke siden, men mÃ¥tte utsette… Frisørdamen min er i syden denne uken, sÃ¥ jeg fÃ¥r stikke innom henne neste uke Ã¥ bestille en time. HÃ¥per du fÃ¥r en fin kveld pÃ¥ Cafe Amsterdam til onsdagen :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Godt å være tilbake, om kanskje ikke hver eneste dag fremover.. Jeg syntes vel kanskje selv at det blir litt mye syting, men godt å høre at det ikke virker sånn. Det er noen gode dager og noen ikke så gode, men sånn er det akkurat nå.

      På den poseitive siden, så har jeg med tiden til hjelp fått pyntet ferdig huset til jul. Det er bare igjen å pynte juletreet, men det syntes jeg er litt tidlig :o))

    7. annebe: Det føles godt å være tilbake igjen, selv om det kanskje ikke blir hver dag! Jeg har stor tro på at den nye terapeuten, kan gjøre noe bra for denne vonde kroppen. Første besøket blir til torsdagen. Ha en fin uke :o))

    8. Hanne Beate: Tusen takk ? Jeg må nok være forsiktig med armene mine, så jeg kommer nok ikke til å blogge hver dag. Det er jo ikke hver dag det skjer så mye, når man går hjemme sånn. Jeg har god tro på at terapeuten kan gjøre noe bra med kroppen min, så jeg gleder meg faktisk til å komme til han. Ha en fortsatt fin mandag og uke :o))

    9. Søtmonsen ): Jeg hÃ¥per og tror at den nye terapeuten kan hjelpe meg… Jeg gleder meg til jeg vÃ¥kner opp om morningen uten at kroppen protesterer. Ha en fin adventstid du ogsÃ¥ :o))

    10. BforB: Det er fint å være tilbake, om litt sånn innimellom :o)) Nei, det er slitsomt når kroppen er vond og ikke spiller på lag med hjernen, som vil å mye mer! Tusen takk :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg