Julegave til megselv

I En god stund har jeg ønsket meg en ny te-kanne, men jeg har ikke klart å finne akkurat “DEN” som har wow faktoren. Mente at det var en Bodum-kanne jeg ville ha, men der fikk jeg ikke tak i den sorten jeg kunne tenke meg. Det har seg sånn at alle mine kjøkkenapparater er røde, og derfor ville jeg gjerne ha en som hadde noe rødt på seg. Noe de ikke hadde i butikkene, som kom fra Bodum. 

Så hadde det seg sånn at jeg rusla forbi Rafens på Brynsenteret i går, og da falt blikket mitt på en rød te-kanne fra Le Creuset. Den var ikke billig, men den var akkurat det jeg hadde sett etter så den ble med meg hjem + en stor å fin asjett i samme farge. Te-silen som henger opp i kannen har små hull, veldig små hull, som gjør at det ikke blander seg noe rusk i teen. Veldig fiffig :o))

Jeg har ikke fått brukt den enda, for jeg har ikke hatt tid til å sitte ned såpass lenge at jeg kunne nyte så mye som en liten slurk engang. I morgen derimot skal jeg ikke ut av døra, så jeg sitte lenge ved frokostbordet å bare nyte :o))

#te #tekanne #bodum #lecreuset #rafens #bryn #nytelse #julegave #tilmegselv #blogg

10 kommentarer
    1. annebe: Jeg syntes også at man skal kunne unne seg litt nytt, i allefall ting man vet at man kommer til å bruke :o)) Ja, i morgen skal sitte lenge ved frokostbordet, lese avisen mens jeg hører på P7 Klem Julekanalen og synger med på julesangene :o))

    2. Den så jo kjempe fin ut! og ja, når man virkelig finner det man har sett etter..da er det bare å kjøpe..kos deg med teen, og den passer jo ypperlig nå da..julefargen! Ha en god kveld og natt!

    3. fruensvilje: Ja, det måtte være den røde :o)) De har veldig mange flotte ting, og jeg har veldig lyst flere ting fra dem. De koster, så jeg får kjøpe litt etter litt!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg falt pladask for den med en gang jeg så den. Den er også så pass stor at det er rikelig med god te til både gjest(er) og megselv :o)) Herlig farge, som er nesten finere i virkligheten. Ha en fortsatt god kveld og natt du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg