NÃ¥r matmor er borte….

Har man kjæledyr, og skal reise bort noen dager må man sørge for at noen ser etter dem… Bestisen har siden torsdag vært i Stocholm sammen med kusinen sin, og da har jeg vært innom å sett til Felix the cat. Han er flott pusegutt på 8 år, som har vært veldig selskapsyk når jeg har låst meg inn :o))

Se det blikket da, er han ikke skjønn? Da jeg kom i går, fotet han meg rundt mens jeg fant mat og rent vann, og rensket opp i toalettet hans. Mens han gikk i bena på meg, malte han så høyt han kunne. Jeg satte meg ned ved kjøkkenbordet og da hoppet han opp, og vi hadde en en aldri så liten kosestund han og jeg 💕

Felix er ellers veldig glad i alt jeg eier, og i går var det remmen på vesken min og nøklekjede han la all sin elsk på. De ble kost med, sleiket omhyggelig på, og dyttet rundt hele kjøkkenbordet. Mobilen min lå i faresonen, og jeg klarte akkurat å redde den i det den var på veg ned mot gulvet. 

I dag kommer bestisen hjem, og da tenker jeg at det er en pus som er happy :o))

#katt #hjemmealene #kattevakt #mate #kose #felix #felixthecat #ikkeminkatt #søndag #mai #blogg

14 kommentarer
    1. For en fin pus 😀 Ser ut som en skikkelig kosepus ja ;D Han kommer nok til å kose matmor ihjel når hun kommer hjem ;P De er gode slik da <3 Viser at de har savnet deg 😀

    2. Søtmonsen ): Han er en vakker og stor pus… :o)) Vanligvis er han ikke sÃ¥ veldig kosete ovenfor meg, bare nÃ¥r matmor ikke er hjemme, hihi!! Ja han kommer garantert til Ã¥ være veldig glad nÃ¥r bestisen kommer hjem… Jeg skal hente dem pÃ¥ Gardermoen litt senere :o))

    3. Fin pus ja.. satte nok pris pÃ¥ at du kom innom , men savner sikkert Ã¥ ha matmor hjemme igjen ogsÃ¥…. Kos deg med dagen videre <3<3

    4. annebe: Etter å ha vært uten matmor siden torsdag, syntes han nok veldig synd på seg selv. Jeg har sett hvor glad han blir når hun har vært borte og kommer hjem, det er rørende å se raksjonen hans ?? Jeg nyyyyter virkelig en sløv dag her hjemme, og det er såååå deilig :o))

    5. Fin katt, den trenger omsorg når matmor er borte. fint at den blir kjent med deg. Men den blir sikkert glad når matmor kommer tilbake. Var forresten hos slekt i Tønsberg fra lørdag til idag. Det er en fin sommerby og det var masse fine båter på brygga. Bare en brøkdel av hva som kommer til sommern.

    6. Helge: De fleste kystbyene vÃ¥re vÃ¥kner nok til liv nÃ¥r sommeren kommer… Serlig bÃ¥tfolket, som ankrer opp for Ã¥ spise og handle. Tønsberg er en flott by :o)) Ja Felix kommer nok til Ã¥ bli glad nÃ¥r matmor kommer hjem, skulle gjerne ha vært en flue pÃ¥ veggen da gitt…

    7. Så herlig! ja du har passet den før..så jeg har fått en titt på den før engang..Ser og høres ut som en flott katt!! Så heldig å ha deg som kattepasser! Vi har alltid fått noen til å bo hos oss..så kattepus har noen hjemme..Men blir vanskeligere å disse ungdommen til det nå..Så da må vi ty til at folk stikker innom å ser til å gir mer mat..min går jo ut og inn som den vil..men ting kan jo skje..Nydelig var den!

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det stemmer det, jeg har sett etter ham før. NÃ¥r har a mor kommet hjem, sÃ¥ han er nok fornøyd tenker jeg… Jeg kom akkurat hjem etter Ã¥ hentet damene pÃ¥ Gardermoen. Jeg har i grunnen ingen til Ã¥ se etter pusene mine, hvis jeg skal reise bort. Hun som har sett etter dem, er i full jobb med merkelig arbeidstider, sÃ¥ det blir vanskelig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg