🎄 Julen har flyttet inn i Casa Fres og Knurr 🎅

Endelig kan jeg sette meg ned å slappe av, for nå har jula definitivt flyttet inn i Casa Fres og Knurr… Altså hjemme hos meg ;o)) Jeg har holdt på i 3 dager for å få alt ferdig til i dag, og det har kostet meg endel å endte opp med vondter her og der… For det som før tok meg 1 dag, må i år gjøres over flere dager. Akkurat det er litt vondt å akseptere at jeg ikke er like sterk som før, og at jeg ikke klarer like mye.

Jeg er nå i alle fall fornøyd med resultatet, og det er jo det viktigste :o))

Det som sto igjen når jeg våknet i dag, var å henge opp belysningen på balkongen. Jeg er jo veldig glad i farger, og derfor har jeg også valgt lys-lenker med fargede pærer. Min balkong er nok derfor den mest fargerike her om kring ;o))

Jeg liker julenisser, og har en god del av dem i flere størrelser. En annen ting jeg liker er de tradisjonelle julefargene, rødt og grønt. For meg blir det helt feil med mye sølv og hvitt i julen, men jeg vet jo at veldig mange syntes det er fint.

Disse Kari Trestakk lysestakene mine vet jeg nesten ikke hvor jeg skal gjøre av lenger. De ble kjøpt inn for mange år siden, den gangen jeg hadde helt andre møbler i stua. Da passet de så godt inn, men nå gjør de ikke det lenger. Jeg var i tvil om jeg skulle ta de fram, men gjorde det til slutt. Mulig det blir siste gangen….

Akkurat nå er jeg veldig sliten, og har satt meg godt til rette i godstolen med bena på skammelen…. Ronja surrer rundt meg, og vil ha kos å står på to ben å mjauer høyt. Når jeg ikke lar henne komme opp i fanget, kaster hun seg på gulvet å lager klagende lyder, hihi!! Ingen fare, pus skal nok få all kosen hun vil ha ;o))

Pleier du å pynte huset/leiligheten til 1. desember, eller pleier du å vente til lille julaften?

#jul #julepynt #pynte #nisser #karitrestakk #lysestaker #belysning #pærer #ronja #katt #blogg

11 kommentarer
    1. Marianne Kaspersen Dignes: Tusen takk for fin kommentar ;o)) Jeg hadde en kollega som solgte Kari Trestakk ved siden av, og jeg fat for nissegutten og nissejenta. Syntes fortsatt at de er fine ;o)) Kos deg du også fram til jul ;o))

    2. Ja her var det full jul ser jeg! hihih..Flott og sÃ¥ lekkert! jeg venter til bittelille juleaften..da kommer nissene frem…bortsett fra veranda nissen da..den er oppe…Godt du har tatt over flere dager da…og du fÃ¥r kose deg med julehuset ditt! Flotte bilder av nydelig pynt!

    3. Toini: Tusen takk ;o)) Du vet, jeg har så mye pynt at det er for mye jobb å vente helt til lille julaften. På denne måten kan jeg bare nyte førjulstiden, og så hente juletreet et par dager før julaften å pynte det. Ha en fin uke ;o))

    4. Åh, så fint og koselig det ble! <3 Jeg gleder meg også til julepynten skal frem, men foreløpig er det bare adventspynt. Koselig tid vi har foran oss nå! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg