“Letters to Juliet”

Først må jeg bare si at jeg ikke er den mest romantiske personen som finnes, og stort sett så liker jeg best å se på krim og action filmer. Allikevel er det noe med filmen Letters to Juliet som fenget meg, og når den sendes bare må jeg se den. Akkurat nå går den på TV2 Livsstil, vel den er snart slutt. Hvor mange ganger jeg har sett aner jeg ikke, og jeg kommer sikkert til å se den igjen neste gang den sendes ;o))

Handlingen foregår til dels i Italia, hvor Sophie er på førbryllupsreise med forloveden Victor. Sophie ender opp å tilbringe dagene mye alene, da forloveden er mer opptatt av å kjøpe inn vin og ost til restauranten han skal åpne i New York.  En dag kommer hun til Juliet’s mur i Verona, hvor forelskede mennesker skriver små lapper og brev til akkurat Juliet. Der blir hun vitne til at en kvinne kommer å plukker ned alle brev og lapper å tar de med seg. Sophie følger etter og finner en gruppe kvinner som svarer på alle brev å lapper. Sophie blir med neste dag og henter lapper, og finner et brev som har blitt gjemt mellom noen stener i 50 år. Der Claire skriver om at hun måtte forlate sin elskede Lorenzo, og trenger råd. Sophie får skrive til Claire, og ballen begynner å rulle… Claire kommer til Verona sammen med barnebarnet Charlie, og sammen med Sophie begynner de å lete etter Lorenzo 💖

Disse er med: Sophie – Amanda Seyfried, Victor – Gael Garcia Bernal, Charlie – Christopher Egan, Claire – Vanessa Redgrave og Lorenzo – Franco Nero og mange flere.

#film #romantikk #kjærlighet #romantisk #italia #verona #letterstojuliet #amandaseyfried #gaelgarciabernal #christopheregan #vanessaredgrave #franconero #blogg

3 kommentarer
    1. Ja denne har jeg ogsÃ¥ sett..og jeg liker disse “klissefilmene” hihih..Ser jo 2-4 om dagen nÃ¥..hihihi Bjørn fÃ¥r velge litt innimellom, og da blir det action… Ha en god dag og godt nytt Ã¥r!

    2. Toini: Hehe, jeg styrer vanligvis unna sånne klissefilmer, men noe har forandret seg i hode mitt etter at jeg begynte å se Outlander-serien på Viaplay. Der er det jo alt, fra kliss til mord ;o)) Takk for det gamle året Toini, og så gleder jeg meg til mange fine bilder av hunder, dråper og natur ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg