Sommer, sol og varme….

Det er så deilig at vi endelig har fått den varmen jeg har lengtet etter i hele vinter…. Jeg skulle bare ønske at jeg kunne nyte dagene med sol og varme, men akk nei!!

Jeg går jo sykemeldt for stiv nakke, skuldre og betennelser og syntes i grunnen at jeg hadde mer enn nok med det. Så på fredag før Pinse, begynte jeg å bli forkjølet. Tenkte at det ville gå over i løpet av Pinsen, men det gjorde det ikke…., ble bare verre. Det har egentlig bare blitt verre og verre utover i uka, og i dag da jeg våknet hadde til og med stemmen min forsvunnet.
 

Composite image of blonde woman sneezing
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

Årsaken til at jeg nå sitter her med en rød og sår nese, vonde muskler i mage og andre steder etter all hosting er Air Condition. Vel jeg går ut fra at det er derfor, for jeg pleier å bli litt snufsete når det blir varmt ute og jeg skrur ned temperaturen inne i bilen. For det finnes ikke noe verre enn å sitte i en varm bil.

Når jeg var hos legen på tirsdag fortalte han at jeg var ikke den enste som var blitt forkjølet på grunn av Air Condition. Det verste med sånne “sommerforkjølelse”, er at de sitter så hardt i kroppen og tar en evighet før de forsvinner.

#sommer #sol #varme #forkjølelse #helse #aircondition #nyse #hoste #blogg

6 kommentarer
    1. Ja det slo aldri feil før når vi reiste mye til utlandet…alltid syk når jeg kom hjem..pga aircondisjon..Men man må jo også ha det da…Du må ha masse god bedring! Ha en god helg!

    2. Toini: Tusen takk ;o)) Jeg blir alltid forkjøla når varmen kommer ute og temperaturen i bilen synker, men det er sjelden jeg blir så ille som denne gangen. Får krysse fingrene for at jeg blir bedre i løpet av helgen. Ha en fin helg ;o))

    3. Varmt er det og det være hele helgen. Kjipt at du er syk i denne varmen. Men en dag må det snu og du blir bra. Håper du blir frisk fort. Dagen kunne ha vært bedre for min del men til uka blir det bedre veit jeg. Det er sjelden at alt går på skinner men bevares det kunne jo ha vært verre ting. Ha en fin kveld.

    4. Helge: Det var ikke kult å bli forkjølet nå… Jeg hoster så mavemusklene mine skriker, men i dag ser det ut til at nesen begynner å tørke ut så det går rette veien. I kveld skal en av naboene ha sin årlige sommer og bursdagsfest, så her blir det høy musikk og livlig tenker jeg. Vi har samme musikksmak, så det gjør ikke meg så mye hihi.

    5. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk ;o)) Det ser ut som om forkjølelsen begynner å gi seg, nesen er relativt tørr, men jeg hoster fortsatt så mavemusklene protesterer. Tenker at jeg er ganske bra når mandagen kommer ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg