Skrapekalender – siste oppdatering

Dette blir siste gangen jeg skal plage dere med oppdatering på skrapekalenderne mine. De ga jammen en uttelling både i går og i dag, men da var symbolene på baksiden som øste ut gevinster.


I går fikk jeg den største gevinsten hittil, hele 500,-. Jeg har egentlig ikke sett så nøye på symbolene på baksiden, bare krysset av for hver dag. Plutselig hadde jeg 6 snømenn, og jeg satt bare å stirre på beløpet… Trodde ikke jeg skulle klare å få et som var så stort 🤗


Sånn helt på tampen fikk jeg tre symboler på laveste premien, som ga meg 50,- til. Jeg har aldri vunnet så mye noen gang før, så dette er så gøy!

Jeg kan nå hente ut 1.200,- i premie denne gangen, og det er jo helt utrolig. Det kostet meg 600,- å kjøpe kalenderne, så jeg har egentlig bare vundet 600,-. Det er jo ikke dårlig det heller da 😉


#spill #kalender #julekalender #skrapekalender #flax #gevinster #blogg

12 kommentarer
    1. Gratulerer med Dagen. Ale monner drar og det er bedre enn intet nå etter jul. Fikk bant mye annet 4 skraplodd av min bror som julegave og der var det 175,- kroner i gevinst. Ellers fikk jeg nytteting til jul som sengesett og sokker. Ha fortsatt en fin jul.

    2. Jeg må jo bare si at du er den første jeg hører om som faktisk har vunnet noe som helst på disse kalenderne 😀 Godt gjort. Det beviser jo at det faktisk går an 😀
      Gratulerer så mye med premien. Du fikk innsatsen tilbake, pluss pluss. Det er jo jammen ikke dårlig 😀
      Jeg hadde ikke sånn kalender i år, og kjøpte ikke til ungene mine heller, som jeg ellers pleier å gjøre. I mange år har vi hatt kalender, og ingen har noen sinne vunnet noe som helst 🙂

      Håper du hadde en fin julaften også, og fikk feiret litt ♥

      1. Tusen takk 😊 Jeg har trodd som du, og tenkt at det er neppe noen store gevinster i noen av kalenderne. Nå ser jeg jo at det er det, og jeg må virkelig si meg fornøyd med årets pengedryss 😊 Jeg hadde en stille men veldig fin julaften, kunne ikke ha vært bedre 💖

      1. Ja dette var langt over det jeg trodde det var mulig å vinne, så jeg føler meg heldig 😊 Så langt har jeg hatt en fin jul, og det er ikke over enda 🎄 Ønsker deg og dine en fortsatt fin julefeiring.

      1. Jeg trodde ikke det var mulig å få så mye ut av en og samme kalender. Det var kun en av de som ga tre-sifret gevinst, ellers var det småbløp på de andre. Ønsker deg fortsatt en fin jul.

    3. Gratulerer med gårsdagen! 🤗 Ønsker deg også en fortsatt god jul! 🎄🎉
      Moro å vinne så mye da, og jammen var du ikke langt unna et enda større beløp!

      1. Tusen takk 😊 Jeg har aldri helt trodd at det er noen kaldere med store gevinster, men nå er jeg overbevist. Håper du og dine for en fortsatt fin julefeiring 🎄🎅🤶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg