“Solo” – endelig fikk jeg sett den

I alle år har jeg vært ganske begistret for Schi Fi filmer, og Star Wars har stått øverst på lista siden jeg så den første filmen for veldig mange år siden.

De fleste hadde Luke Skywalker som favoritt karakter, men jeg har hatt Han Solo fra første stund. Derfor ble jeg også veldig lei meg når han ble drept av sin egen sønn i en av de siste Star Wars filmene. Kanskje det var litt ekstra trist for jeg liker Harrison Ford så godt, hihi!

Når filmen om Solo kom hadde jeg ment å gå å se den, men det ble aldri til at jeg kom meg på kino da den gikk. Akkurat nå husker jeg ikke hvorfor jeg ikke fikk sett filmen den gangen.

Nå ligger filmen ute på Viaplay, og jeg har akkurat sett den ferdig. At den fikk dårlig kritikk da den gikk på kino forstår jeg ikke, for den er fin og en ordentlig Star Wars film som jeg liker dem. Spenning, krig, kjærlighet, gode special effects, litt humor og så er det litt trist innimellom.

I dag er det en sånn mellomdag, hvor jeg bare koser meg inn å ser på film og tv-serier. Deilig med sånne dager innimellom, syntes du ikke?

#film #filmdag #starwars #hansolo #solo #schifi #blogg

2 kommentarer
      1. Jeg er jo så fan av Star Wars filmene, som jeg har sett flere ganger, og kommer nok til å se denne flere ganger også. Ja det er viktig med kosedager, og denne skal virkelig nytes 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg